Tisdag - Regn o mera regn

Skulle bara säga att vi lever o ha det bra! Bilder får ni imorrn, när jag ha samlat in alla bilder som tagits under dagen :P Jag tog idag med mig familjen till New York! Dessvärre bjöd storstaden på pissväder så vi var dygnsura när vi kom tillbaka hem. Men de fick iaf se Time Square, vi gick runt 5th avenue, såg stadsbiblioteket, Empire State building mfl och vi försökte även få biljetter till Broadway musicalen The Lion King. Vi stod ute i kylan i en halvtimme innan vi fick veta att det inte fanns några biljetter kvar... lite surt. Men förhoppningsvis ska vi kunna få biljetter till en annan dag. Skulle verkligen vara underbart o få se den.

När vi kom hem så gjorde vi tacos hela bunten (fy bubblan så gott det var! "Svensk" tacos för första gången på 8 månader, I was in heaven!) o vi satt sedan o snackade massa skit med värdfamiljen. Min familj älskar dom, så allt går super. Barnen har visat sig på deras allra sötaste humör, o allt är toppen. Imorrn hoppas vi på bättre väder, o så imorrn ska jag försöka hinna jobba lite också. Så då ska de alla få se hur det är o ha hand om tre Sawin barn ;) Kan nog bli kul. Puss o kram på er!


Kommentarer
Linnea

Ja, gå och se Lejonkungen! Jag såg den i London för massa år sen och den är helt fantastisk!

Hoppas du har det bra =)

/Linnea

2010-03-31 08:29:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0