Torsdag - Work out day

Det är spring break denna veckan, så jag har faktiskt varit ledig hela dagen idag :) Underbart skönt! Så jag o Meike passade på o vara riktigt duktiga idag (eller helt dumdristiga?) Vi har spenderat runt 4 timmar i gymmet idag :P Vi började med o gå på water aerobics på morgonen. En upplevelse kan jag lova ^^ Vi var definitivt de yngsta där, det var bara tanter långt över 50 som var där, haha. Men det var faktiskt kul! Lite som ett kafferep med söta tanter som är rädda för o få sitt hår blött :P Men det var faktiskt jobbigare än vad jag trodde. Så efter det simmade vi ytterligare en stund innan vi åkte hem till Meike för o äta lunch o bara ta det lugnt :)

Senare på kvällen åkte vi tillbaka till gymmet. Gjorde först en class där man bara tränar magen i 30 minuter. Jag var död efteråt! Men trots det så gjorde vi en timme body pump (styrketräning med vikter, skitjobbigt) och ytterligare en timme Zumba :P Jag är såååååå trött! Varje liten muskel kommer skrika i min kropp imorgon :P

Nu blir det definitivt sängen! Förhoppningsvis kommer jag ur den också imorrn bitti :P

(Jag pratar alltid om att jag går på Zumba, så här får ni en liten titt på vad man gör under en Zumba lektion! Det är en väldigt rolig o annorlunda workout!)


Kommentarer
Jasmin

wooow haha duktig emme :D vilken Idrottsdag :) jag vill åxå träna zumba :P

2010-03-12 21:41:20
URL: http://misspersian.blogg.se/
Jasmin

woow duktig du är gums :D Jag vill åxå träna Zumba :)

2010-03-12 21:42:32
URL: http://misspersian.blogg.se/
Jasmin

haha nu fick du två trode inte den andra kom fram :P

2010-03-12 21:43:02
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0