Torsdag - Pick a bed

Har haft en helt underbar dag! Tankte inte ge er sa mycket info just nu, da jag ar hos barnens farmor o farfar just nu. Har hjalpt dom nu i kvall, o jag o barnen ska sova over har. Sa lanar just nu deras dator, sa darav bristen pa de dar bokstaverna jag just nu inte kan skriva :P

Men imorrn nar jag kommer hem tankte jag ge er massa nya bilder! Jag, Shane o Cameron studsade som galningar idag i var lilla hoppborg. O jag forsokte ocksa ta kort samtidigt :P En utmaning, men fick nagra riktigt sota bilder faktiskt! Sa det tankte jag bjuda pa imorrn nar jag ar tillbaka vid min dator. Min dator ar val dock det enda som ar "normalt" hemma. Mitt rum ser ut som ett tredje varldskrig! Seriost, jag kan inte komma fram till nagonting. Jag skulle ga till gymmet idag, men jag kunde inte hitta mina traningsklader i all rora, o jag hade ingen aning om var mitt natduksbord stod, sa jag kunde inte hitta mitt gymkort eller min ipod :P Kul kul! Sa darfor ska jag sova har i natt. Jag byter sang ofta nu for tiden :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0