Tisdag - Besöksrekord

Ett stort besöksrekord idag! Alltid lika roligt att ni hittar hit :) Men det vore ju ännu roligare o veta vilka ni är, haha. Så om ni har tid o lust, slänga gärna in ett litet hej bland kommentarerna så vet jag vilka det är som läser också ;)

Dessvärre så har jag väl inga direkt roliga updates idag. Blev college imorse, en vända till gymmet o sen jobb. Mina värdföräldrar kommer hem från deras semester i natt, så idag har varit sista dagen av jobb by myself. Men alla barnen sover nu o förhoppningsvis ger babyn mig en lätt uppgift i natt :P

Sitter just nu o drömmer mig bort för o göra en resa till sydafrica, fy fasiken var coolt det hade varit! Bo på ett internationellt hostel o jobba som volentär på ett barnhem i närheten, resa runt under helgerna göra safariturer o bara leva livet... Men det är väl bara o drömma vidare ;)



Jag o mina pyjamaspojkar


Kommentarer
Malin

Kul med besöksrekord, hade jag i måndas.. :D kram

2010-03-03 20:47:45
URL: http://missmalita.blogg.se/
Ewe

Halloj. Det är Ewe (Bambi), Myggan (Bex) kompis. Haha, komplicerat det blev. Kikar in här då o då, kul att läsa om ditt liv i New York =) Man blir ju avundsjuk :P hehe

2010-03-04 18:41:32
URL: http://ewees.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0