Fredag - Day 2

Sitter just nu här i soffan o har supermys med lille Bea. Hon har fått tag på min telefon o sitter här o pratar för sig själv, så himla gulligt. Denna lille söta tös har verkligen det roligaste ordförådet ever, haha.

Man märker nu hur himla mycket man har saknat småkusinerna. Bea är ju en helt ny person och trots att hon inte sett mig sedan hon var 6 månader så sken hon upp som en liten sol när hon såg mig för första gången igår, o hon är inte rädd ett dugg. När hennes mammas frågade var Emelie var, så tvekade hon inte en sekund utan pekade o skrattade mot mig. Tror pojkarna har saknat mig också ganska mycket då de följer efter mig, vill leka hela tiden och speciellt Svante har varit extra mysig. Han vill hela tiden hålla hand och vi har skuttat igenom hela vår shoppingrunda idag :P

Vi har idag tagit det ganska lugnt, shoppat ganska mycket :P Umgåts med familjen, alla barnen lekte kurragömma tillsammans och de sjöng blinka lilla stjärna på engelska allihop. Väldigt gulligt. Imorrn blir det New York och The Lion King på kvällen, can't wait!






Pizza lunch på mallet












Bea ville också dansa när Shane hade en show för oss :P




Bea ville också lukta på de spelande plastblommorna :P




Sen blev det pyjamasparty!


.... Nu ringde Meike o med o sa att de är några som ska iväg o gå på Hooka Bar. Så aa det är väl bara o ta på sig nått snyggt o ge sig ut :P Vi hörs imorrn!


Kommentarer
mama sweden

Jag skulle vilja se Shanes och Beas show. Pussar till alla

2010-05-15 17:05:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0