Fredag - Nar liten sover

Har antligen fatt baby Blake o somna, inte det lattaste kan jag saga, men han var sa trott att ogonen gick i kors :P Sa nu sitter jag har, lite latt uttrakad o kollar pa bilddagboken. Var valdigt, valdigt lange sen jag var inne dar. Sa jag maste saga att det ar ganska underhallande o kolla igenom gamla bilder och aven lasa gamla kommentarer. Hittade gamla citat ifran nar jag, bror, syster och kusinerna Josefine och Jessica spelade Alias, ocksa kallat Med Andra Ord. Spelet dar man far ett ord som man ska forklara for sina medspelare utan att avsloja det ratta ordet. O allt detta pa tid. Vi spelar detta ganska ofta nar vi traffas, och nagra av dessa kommentarer kommer vi nog aldrig bli forlatna for :P


Jessica: Vad är det uppe i himmelen som regnet kommer ifrån?!

Linus skriker ut: ÄNGLAR!


- Sara har under spelet försökt förklara ordet bosättning för Jessica och Linus, fast det gick inte så bra och tiden hinner rinna ut...

När Linus för höra att det var ordet bosättning hon hade försökt förklara säger han:

Du hade ju kunnat säga att Napoleon bosatte sig i Amerika eller nått.. dah...



Jossan: Vad får man om man blandar svart och vitt!?

Emelie: Lila!!


Linus: Det här är Sara!?

Sara själv säger: Jobbig!

Jossan skriker: Fjortis!

Det ord Linus försöker förklara är Seg...



Jessica ska försöka förklara ordet ko, för Linus och Sara.

Jessica: Djur man får mjölk ifrån?!

Linus: Mamma!





IQ:n ar alltid hog hos familjen Svenneheim...







Kommentarer
Karlerica

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-01-13 14:36:37
URL: http://karlerica.blogetty.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0