Fredag - Utekväll

Jag skrev detta inlägg igår kväll men glömde visst att publicera det :P Så ni får det nu istället!

Lite oplanerat så blev det ikväll en väldigt lyckad utekväll. Min finska tjejkompis Susanna ringde o frågade om jag ville hänga med en grupp tjejer ut till en uteservering som ligger här i närheten. O självklart ville jag det! O tack vare mitt fina rosa plastkort, som ingen amerikan verkar kunna tyda, så blev det även lite häng i baren trots att jag egentligen inte är 21 :P Men några utav de andra tjejerna som också skulle komma hade inte lika tur, så de kom inte in. Så det slutade med att det bara blev jag o Susanna, men vi hade det supertrevligt iaf :) Sen så råkade vi också stöta på Mario o Gustavo mitt i alltihop, så vi hänge ihop med dom istället :) Kändes lite annorlunda att inte vara ute med Meike, men imorrn så kommer hon hem efter sin semester igen - lycka! Jag har förvisso överlevt mer än väl utan henne dessa två veckor, men det ska bli kul o ha henne tillbaka i NJ igen.

Pictures!





 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0