Lesson learned

När jag kom hem från gymmet i onsdags kväll och loggade in på facebook så får jag se detta stå på min profil;

Emelie Svenneheim "loves my host parents. They are the greatest people in the whole world. How did I ever get so lucky to live with the most amazing people!!!! How am I ever going to live without them????? 

Men det är inte jag som har skrivit det! Utan det är självklart min värdmamma som har gjort det! Jag skrattade så jag höll på o dö när jag såg det. O jag förstod att jag måste ha glömt o logga ut från min facebook när jag lånade hennes dator tidigare under dagen. Kommentarna som trillade in sedan var om möjligt ännu roligare (de är alla från "min" amerikanska släkt) o jag har verkligen lärt mig en läxa. Logga ALLTID ut från Facebook! :P

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0