Lördag - Kubbspel

Kubb är officellt nu ett populärt sommarspel i USA :P Idag så hade vi min värdpappas släktingar över på brunch och efter att vi ätit massa gott så spelade vi kubb! Min moster o hennes familj gav det till min familj när de var här på besök och nu har det klassiska svenska spelet blivit introducerat till ett gäng amerikaner också. O de älskade det! Alla sa till mig efteråt hur kul de tyckte att de var och frågade massa frågor om Sverige m.m. Väldigt kul. Så tack familjen Juneberg för en bra present ;)

Efter brunchen stack jag iväg till gymmet innan jag hängde med till min värdmammas brors hus. Meike är bortrest i två veckor, så jag känner mig lite lätt ensam. Är ju van att alltid ha henne nära, eller iaf bara 10 minuter bort. Så jag har frivilligt jobbat lite extra idag. Men det har varit trevligt och min värdfamilj är i något av en familjekris just nu, så alla försöker ställa upp och stötta varandra.

Imorrn så ska jag dock möta upp en ny svensk tjej som precis flyttat hit, och sedan möta upp en annan kompis för o gå på bio. Så min helg ska nog bli räddad iaf, trots saknaden av Meike.




Shane bossade runt på min värdpappas släktingar idag :P Hon hade en utav sina shower o alla fick en egen "suprise". Stackars släktingar!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0