Måndag - Nothing can stop me now

Jag har nu bokat mina flygbiljetter till San Francisco! Tihi! Det är nästan så att jag svävar runt på små moln idag ;)

Började dagen med en hemsk hemlängtan (något som var väldigt länge sedan) men efter lite snack med syster på msn så gick det snabbt över. Tänk att bara ett litet hej kan göra så mycket. Sen gick mitt humör bara uppåt! Bokade biljtterna till Californien, kollade upp lite nya konserter och peppade bara inför sommaren. Det ska verkligen bli den roligaste sommaren någonsin. Jag o USA. En superbra match ;)

O snart så kommer moster med familj hit också! Ska verkligen bli så himla kul o få se dem igen! Lillkusinerna kommer ha hunnit bli så pass stora att jag nästan får börja kalla dom storkusinerna istället :P När jag åkte hemifrån så var Bea bara 6 månader, så henne lär jag väl knappt känna igen nu efter dryga 9 månader. Herregud, tiden går så himla fort!



Familjen Juneberg förra sommaren, bara några dagar innan jag åkte hit.


Kommentarer
Helena

Snart kommer vi. Det ska bli jättemysigt att bo hos dig och att träffa din familj.

2010-05-04 15:43:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0