Onsdag - 104, 105 eller kanske 106

Tänkte bara slänga in en snabb update då jag alldeles ska gå o lägga mig o tagga inför morgondagen, då moster med familj kommer! Ska verkligen bli så underbart kul. O min amerikanska familj ser framemot det också! Ska bli riktigt kul o se hur barnen kommer kommunicera på två olika språk med varandra. Speciellt intressant lär det bli o se hur Shane kommer försöka bossa runt på småkusinerna, haha. Hon är så himla envis o får hon inte som hon vill så kan hon bli riktigt sur, så vi får väl se hur detta kommer o gå :P Min värdmamma ser också fram emot att äntligen få träffa svenska småbarn, då hon av någon lustig anledning fått för sig att svenska barn är som små änglar :P Vi får väl se vad hon tycker efter dessa 6 dagar ;)

Jag har också bestämt mig när jag kommer tillbaka till Sverige igen! Igår så skickade jag in tre datum som jag kan tänka mig åka hem till au pair organisationen, så nu väntar jag bara på att de ska boka flyget. Så jag kommer hem antingen den 24, 25 eller 26 augusti! Inte alls långt kvar! Herregud!!!!!

Min värdmamma berättade också idag att hon haft en hemsk madröm. Hon hade drömt att jag åkte hem :P Hon hade vaknat upp gråtandes, haha. Så himla sött.

Nu blir det sängen. Godnatt Sverige! Vi syns om 104, 105 eller 106 dagar.




Kommentarer
Farmor

Grattis på Linnea-dagen! Vi är på Öland och tittar på deras nya hundvalp, Ludde är namnet. En katt i knät och vi har firat Charlotte och Linnea med rabarberpaj och prinsesstubbe. Du får ha det så bra med moster med familj och kram till dina USA barn. Kram från Farmor, Pigge och Öland.

2010-05-13 17:18:42
mamma

Klockan är 19:30 i sverige så om allt har gått som det ska antar jag att ni precis invaderats av Junebergarna. Hälsa alla och ha det kanonroligt och njut av småkusinerna.

puss

2010-05-13 19:41:33
Jasmin

Ååh ser verkligen fram emot att få hämta dig ifrån Arlanda <<3 vilken snygging i like it :)

2010-05-13 20:10:52
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0