Onsdag - En lång dag

Jag har precis kommit hem efter att ha spenderat tre timmar på gymmet. Gick först på pilates i en timme, sen sprang jag på rullbandet i en halvtimme efter det blev 1 o en halv timme Zumba. Jag är död!

O mitt uppe i allt så har jag idag jobbat hela dagen. Vädret har varit helt otroligt så jag har försökt o vara ute så mycket som möjligt med pojkarna idag. Vi har lekt på altanen och jag tog även med dom ut på en långpromenad i dubbelvagnen. En utmaning med tanke på var vi bor. Inte det lättaste o putta upp vagnen för de här backarna kan jag lova. Min kropp kommer verkligen vara i strejk imorrn :P Men det har varit en lyckad dag o nu blir det alldeles strax sängen!









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0