Söndag - Keep your head up

Det har rent ut sagt varit en riktig skithelg. Inget kul har hänt, o jag har haft hemlängtan typ hela tiden.

Blev lugn filmkväll med Meike i fredags då jag jobbade lite under kvällen så vi var hemma. Lördagen blev också lugn med lite shopping under dagen o under kvällen var jag hemma själv. Lugnt o skönt, ja. Men också jävligt tråkigt. Än är inte min söndag över så jag håller fortfarande hoppet uppe. Ska träffa en kompis snart, så då hoppas jag att mitt humör vänder. Men o andra sidan, det händer ju inte så mycket hemma i R-by heller, så det spelar väl egentligen ingen roll om jag sitter här o är uttråkad eller om jag sitter hemma i Sverige. Men just nu hade jag inte tackat nej till en mysig söndag med familjen. Usch för hemlängtan!

Vill också skicka över en stor kram och massa pussar till min underbara mamma på mors dag idag! Älskar dig!








Kommentarer
mamma

Älskar dig också gumman

2010-05-11 07:45:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0