Söndag - Letters to Juliet

Idag blev det födelsedagskalas för min värdpappas farmor som fyllde 90 år :) Så det blev tårta med hela familjen Sawin, mycket trevligt :) Efteråt så mötte jag upp den nya svenska au pairen My och en annan au pair tjej från österrike för lite shopping. Det var första gången jag mötte den svenska tjejen men vi hade en trevlig eftermiddag. Senare på kvällen gick vi också o såg Letters to Juliet. Väldigt söt film, men inte alls så bra som jag hade hoppats på. Lite för "över söt" och förutsägbar, men det blir väl lätt så med typiska kärleksfilmer :P

Nu blir det sängen o ladda inför en långmorgon dag! Godnatt!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0