Söndag - Sex and the City

Precis kommit hem efter en heldag med Meike. Så skönt o ha henne tillbaka! Vädret har varit super idag, så vi passade på att åka till poolklubben som min värdfamilj tillhör :) Riktigt härligt. Vi avslutade sedan dagen med lite Sex and the City 2 och jag måste faktiskt hålla med filmkritikerna... Den var tyvärr inte särskilt bra :S Det hände ju knappt ingenting! Jag tyckte det var ingen riktig story, det var mer som ett utdraget SATC avsnitt med lite extra humor. Så njaaa lite besviken måste jag erkänna att jag är.

Imorrn så är det Memorial day här i USA så väldigt många är lediga och denna helgen är liksom startskottet på sommaren. Så jag o några kompisar ska förhoppningsvis till beachen imorrn eller iaf njuta av det fina vädret :) Ska jobba lite på morgonen men fick resterande dagen off. Så himla snällt, THANKS ANDI!












Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0