Söndag - Weekend

Jag vet om att det blivit dålig uppdatering i helgen. Jag har väl egentligen ingen bra ursäkt, jag har bara inte känt för det :P

Gårdagen var lugn iaf :) Jag o Meike gjorde lite shopping, njöt av det superfina vädret (30+!!!!) och gick på bio. Vi såg "The back up plan" med Jennifer Lopez o den var riktigt rolig faktiskt. Typisk romantisk komedi som är lite lätt förutsägbar, men den hade också flera riktigt roliga scener då vi skrattade så vi kiknande. Så den kan jag rekommendera!






Idag så började jag dagen med en lång sovmorgon o sedan satt jag ute på vår altan o läste ute i solen. Så himla härligt! Fattar inte att det är sånt här sommarväder redan nu.

Framåt eftermiddag så mötte jag upp Meike, för o åka o kolla på killarna som spelade fotboll. De spelar inte i något seriöst lag eller så, det är mer som korp fotboll. O vi känner oss alltid så himla blonda o väldigt felplacerade när vi är där :P Men det är kul ändå :) O efteråt gick vi ut o åt middag. Supermys!

Nu blir det alldeles strax sängen o så tänkte jag visa lite nya movies som är på G! Godnatt!



Verkar intressant!





Typisk romantisk tjejfilm!

 

Komedi!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0