Tisdag - Så kan det va!

Det har blivit en ganska "svensk tisdag" idag :) Jag jobbade som vanligt under dagen och till middag gjorde vi svenska pannkakor. Mumma. Vi spelade sedan kubb tillsammans med kusinerna Caca o Sammi. Det gick väl sisådär med tanke på att både Cameron o Shane var med, men kul var det iaf :P Baby Blake var passande nog också klädd i sin supersöta sverige dräkt ;)

Shane sa idag också att när hon blir stor så ska hon komma till Sverige o hälsa på min syster Sara :P Så jag frågade när det var. När är hon stor liksom? When I'm 9 sa hon glatt och började rabbla upp fler personer hon skulle hälsa på i Sverige. Så himla söt :P Hon säger också att hon kan prata svenska, o tillskillnad mot förrut då hon vägrat säga något på "svenska", så började hon rabbla massa påhittade ord igår när jag frågade henne om hon kunde :P Väldigt gulligt.

Nu blir det alldeles strax sängen, ska bara kolla klart på Polisskolan först tänkte jag, haha. Lite töntigt, jag vet, men jag brukade älska dom filmerna när jag var mindre :P

Lite bilder!














TACK FARMOR för det fina vykortet! Kusinerna Caca o Sammi fick varsin utav bokmärkerna o de tyckte de var jättefina. Sammi ville visa dom i skolan på fredag då de har "show and tell", så det var uppskattat. Imorrn ska jag visa dom för Shane också. Så tack så mycket! Saknar dig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0