Tisdag - Start a bed and breakfast?

Jag ligger just nu i sängen med laptopen på magen ^^ Har varit fullrulle hela dagen så det är först nu jag fått lite tid över för bloggen. Har haft baby Blake hela dagen, o trots att det varit jobbigt att jobba när man känner sig halvkrasslig o febrig så har det gått bra.

Nu ikväll så blev det en runda till Starbucks för o träffa Meike. Vanligtvis går vi alltid o tränar tillsammans på tisdagar men idag blev det en white chocolate mocha istället :P Inte lika nyttigt, men risken kändes ganska stor att jag skulle dö av andnöd om jag försökte mig på gymmet idag. Vanligtvis går jag o tränar 5 gånger i veckan, så att inte få träna på en vecka gör mig lite smått galen. Men antar at det är väl bättre o vänta ut förkylningen...

Moster med familj åkte hem idag. Lite sorgligt. Men nu är det bara 3 månader kvar innan jag kommer hem, så det kändes inte lika jobbigt att säga hejdå denna gången. Min värdmamma tyckte att det blev tomt efteråt och frågade om jag inte hade några svenskar jag kunde skicka hit på besök då alla var ju så trevliga :P O hon tyckte det var så kul o ha folk över :P Så är det nån som känner för lite semester i Jersey o i New York kan ni ju alltid höra av er till Em's and Andi's bed and breakfast, haha.



Kommentarer
Daddy

Jag kommer igen om det är OK! // P.Sweden

2010-05-19 08:55:14
Juliaaa

Fin blogg ;)

2010-05-20 07:53:56
URL: http://juliiialarsson.blogg.se/
JAsmin

jag hade gärna kommit om de hade funnits tid :) <3

2010-05-20 22:54:24
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0