Tisdag - The Princess and the Hat Boy

Jag måste verkligen sluta blogga så här sent! Det är som om huvudet är en stor marshmallow o jag har verkligen helt glömt bort vad jag tänkte skriva om! Men så är det.

Dagen har varit bra iaf! Besökte college för sista gången idag då vi skrev det sista provet. Inget A+ kankse, men det gick nog ganska okej. Åkte sedan hem o för o jobba, men Blake var väldigt snäll o sov i tre timmar :P Så även jag somnade en stund på soffan innan det var dags o åka iväg o hämta de andra två på dagis.

Vädret hade varit jättefint, tills dess att jag skulle hämta barnen! Det började blåsa som jag vet inte vad, o regnet öste ner. Var riktigt otäckt faktiskt. Det hade fallit ner en jättestor gren tvärsöver våran väg, så jag blev tvungen o springa ut o flytta den innan jag kunde köra vidare o det enda jag kunde tänka på va "Nu dör jag! Nu kommer jag få ett träd i huvudet o bli morgondagens rubriker!"  O tanken på att en utav våra grannar förra året fick ett träd rakt igenom hela huset, gjorde det inte bättre. Men jag överlevde!

Väl hemma igen så kom kusinerna över o vi hade en mysig kväll. Shane o Cameron hade en show som de så fint kallade "The Princess and the Hat Boy". Mycket underhållande kan jag lova :P Sen blev det gymmet o nu så sitter jag här! Japp, det var min dag det! O här kommer lite bilder :)



The Princess and the hat boy










Jag försökte ta kort på alla tre barnen, men som vanligt var det omöjligt...






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0