Torsdag - Fullt hus igen!

Nu så är de här! Det blev en lång väntan och fjärilarna var ganska många innan familjen Juneberg äntligen dök upp! Men det var så underbart o se dem igen. O barnen har verkligen hunnit förändra sig. Jag kände att jag lät som en gammal tant när jag sa saker som "nej men gud så stor du har blivit!", men det var ju sant :P

Jag visade dem runt i huset innan vi åkte för o hälsa på alla som var hemma hos min värdmammas föräldrar. Så ingen vila här inte :P Jag var ju som tidigare sagt lite orolig över hur alla barnen skulle leka, men det gick hur bra som helst! De var jättegulliga mot varandra och de lekte för fullt.

Just nu sover hela gänget o jag ska gå o lägga mig snart också. Barnen har varit jätteduktiga men var riktigt, riktigt trötta när vi kom hem. Inge kul med jetlag. Vi får väl se hur tidigt alla vaknar upp imorrn bitti :P

Dagens bilder:








Svante o Shane lekte en massa tillsammans. Något som funkade superbra trots att de ibland stod o kollade på varandra som stora frågetecken o pratade på respektive språk :P



Min värdfamilj tyckte att Olle var lik min bror Linus och att de alla såg ut som riktigt svenska barn :P



Andi bestämde sig för att också klättra upp i trädet. Något som resulterade i att hon inte kunde komma ner, o satt o ropade "Ring brandkåren tanten har fastnat i trädet!", haha.



Svante försökte hjälpa Cameron nå trädet, så himla söta.













Olle o Sammi lekte tillsammans, o räknade till 3 på svenska varje gång de kastade bollen :P





Godnatt från Emme och Junebergs!


Kommentarer
bex

va fint att du och helena matchade varandra med ;)

tant bex håller dock med om Shit va stora dom har blivit! va fan hur länge har jag vatt hemifrån eg!

2010-05-14 11:53:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0