Torsdag - E, there are bugs out here!

Det har blivit ytterligare en lång dag idag. Alla tre barnen var hemma så jag o min värdmamma försökte vara så påhittiga som möjligt för o underhålla våra tre busungar hela dagen. Men det gick faktiskt ganska bra! Jag o barnen pysslade på morgonen, och Shanes födelsedags present "a box of project" har varit en stor hit! Hon sa till o med idag att hon ville ge en box till hennes jämnåriga kusin när han fyller år. Så jag tror faktiskt jag lyckades denna gången ;)

Vi åkte sedan på music class och åt lunch på Mcdonalds.

Efter det så åkte min värdmamma o jobbade så jag var själv med barnen. Jag försökte få mig med dom ut i det fina vädret, men det var inte lätt kan jag säga! För igår när Shane o Cameron var ute o lekte på altanen så klagade Shane hela tiden på att det var små knott överallt (alltså typ ett litet ensamt knott). Så idag var hon så superlöjlig o sa att det fanns ju bugs (insekter) utomhus, så hon ville inte gå ut, haha. Hon är verkligen ingen utomhusperson :P Häromdagen när hon o Cameron lekte ute så hörde jag dom plötsligt skrika o gråta båda två. Så jag sprang ut för o se vad som hade hänt. O hittar då de båda barnen gråtandes o pekandes på en liten humla typ tre meter ifrån dom, haha. Så njaaa. Utomhusmänniskor är dom inte direkt :P

Men tillslut så fick jag ut dom iaf! Vi spelade baseball, cyklade o ritade med vägkritor. Vi målade hela familjen på vår garageuppfart, väldigt kul :P Shane o Cameron bestämde vad alla skulle ha på sig, hur jag skulle rita och hur de olika familjemedlemmarna såg ut.

Fina va? :P


Tjejligan. Det var viktigt att Shane hade klänning o E långt hår. O mamma Andi skulle bestämt ha byxor o T-shirt :P



And the boys! Cameron fick tuppkam, och Baby Blake bebiskläder. Pappa Curt skulle självklart vara längst, o ha väldigt lite hår som Shane sa :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0