Torsdag - Emmes Zoo

Jag tror jag ska öppna en djurpark. Helt seriöst! Vi kan kalla det Emme's ZOO och barn kan komma hit o kolla på alla möjliga sorters djur. Igår så hade vi både en RÄV och en TVÄTTBJÖRN i trädgården. O imorse så hade vi en vild KALKON utanför köksfönstret! Herregud! 

O för inte mer än fem minuter sedan så sprang en liten MUS förbi mig här där jag sitter i min källare!!!! Så vidrigt! Jag sprang upp till mina värdföräldrar som satt uppe i soffan o kollade på TV o bara skrek ut, mouse mouse! Haha. Visst den var inte särskilt stor, men de är ju äckliga ändå! Så nu har jag o min värdpappa satt ut små råttfällor överallt. O vi har jordnötssmör som lockbete. Lite småkul.

Tidigare har jag också haft en ORM i mitt rum (typ andra veckan i USA så hittar jag en svart liten orm i min matta, härligt!) och vi har precis som de flesta i New Jersey gott om RÅDJUR här. Så om ni inte vill besöka Andi's o Em's bed and breakfast kan ni alltid besöka Emmes Zoo :P Alla är välkomna!



Kurt/Svante/George... ja "min" orm fick många namn efter sitt besök i min källare.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0