Torsdag - Good girl

För o "fira" min 10 månader i USA så har jag faktiskt varit ledig idag! Helt underbart skönt. Jag jobbade några få timmar på morgonen, men efter det var det bara lille jag hemma :) Så jag passade på att ha lite egen tid genom att gå till gymmet, sitta ute på altanen o läsa i solen och göra några ärenden. O jag har faktiskt fått en hel del gjort. Det enda som skippades var väl städningen av mitt rum, men det får väl bli en annan dag :P Men nu är iaf allting fixat inför resan till Californien. Jag har haft lite strul med mitt bankkort så jag fick gå till banken o sedan ringa o fixa med betalningen med organisationen. Men nu är det klart! Jag hittade äntligen en ny kameraväska (som förvisso visade sig vara för liten, men jag hittade en iaf, haha) då jag är verkligen i behov av en ny. O nu i kväll så mötte jag upp min finska kompis Susanna för en kaffe. Supertrevligt o ett bra slut på en lyckad dag :)

Just nu sitter jag o övar på en massa körkortsfrågor. Jag har sagt i månader att jag ska ta ett New Jersey körkort, men nu fasiken ska det bli av! Så plugg, plugg, plugg! Sen blir det godnatt, godnatt, godnatt :) 





Bara för att Bex la upp den här urhärliga, gamla dängan, på sin blogg idag, så var jag tvungen o göra samma sak, haha. Allt för "the old time sake" ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0