Torsdag - 10 months

Plötsligt slog det mig. Det är den 27 maj idag. Alltså så är det 10 månader sedan jag lämnade svensk mark idag! Herregud!!! Var har tiden tagit vägen?!

Jag hade verkligen panik innan jag åkte hit... hur skulle jag överleva ett helt år hemifrån... o aaa, det kändes verkligen som en hel livstid utan Sverige och alla där hemma. Men nu med 10 månader bakom mig säger jag bara: Ha! Ett år är ingenting! Det går verkligen så himla fort. För innan man anar det så är ens tid slut! Om bara 2 månader så är jag officiellt klar med mitt au pair år o det är ganska skrämmande faktiskt. Igår var man den "nya tjejen" och idag är man halv amerikan :P O tydliga tecken på det är väl mitt beroende av jordnötssmör, det faktum att gå en kilometer känns som en mil så darför tar jag bilen överallt, jag är översocial mot allt o alla (även mot personer jag aldrig mott) och att jag har slutat äta pizza med kniv o gaffel.

Så grattis till lille mig idag för o ha klarat 10 månder in the United States! Cheers!









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0