Fredag - American Idiot

Jag har något utav en telefonskräck men idag så tror jag att jag mer eller mindre ha tvingats o bota den :P Imorgon ska nämligen jag o Tina (kompis från österrrike) åka in till New York för o se den nya Green Day broadway showen "American Idiot". Ska bli superkul o jag ser verkligen framemot det :D Men eftersom detta var ett ganska sent påhitt så har jag inte hunnit boka biljetter förrän nu. O showen är imorrn! Lite lätt panik på den, med tanke på att E-ticket inte finns och jag kan inte bara hämta upp biljetterna vid kassorna. Utan jag har helt enkelt köpt biljetter utan att egentligen ha biljetterna. Lite skrämmande :P Men iaf! Så jag har nu fått ringa till det företag som sköter allt, förklara mitt problem, lämna uppgifter, o sedan ringa vidare till någon som ska fixa biljetterna åt mig. O jag som inte ens tycker om att ringa efter pizza hemma ska göra detta :P Det spelar liksom ingen roll att jag är tjej o borde älska o prata i telefon och att jag faktiskt jobbade som telefonförsäljare ett bra tag. Jag hatar fortfarande o prata i telefon :P

Men nu efter ett antal samtal så ska jag få hämta upp mina biljetter på ett hotels restaurang i New York imorrn :S Känns lite lagom udda men tydligen så gör de så här hela tiden. Killen jag pratade med skulle lämna dom hos bartendern där o så får jag hämta upp dom. Jag har företagets nummer, killens nummer och de ska vara ett pålittlig företag, så jag hoppas allt går bra. Men jag måste erkänna att det känns lite pirrigt :P  


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0