Dag 1

Sa det ar val bast att vi drar igan direkt med listan :P Dag 1 alltsa, om mig.

Ehhh... lattaste punkten och jag vet knappt vad jag ska saga. Awesome!

Men aaa... iaf. Emelie Maria Linnea Svenneheim, var namnet :P Ar 20 ar och bor alltsa i vanliga fall i lilla Sverigeland (numera i Kalmar) tillsammans med mor, far, bror och syster men har sedan i juli 2009 bott i New Jersey, USA. Jag bor tillsammans med varldens harligaste vardfamilj och jag har verkligen kannt mig som en familjemedlem sedan dag 1. Under dagarna tar jag hand om 3 sma barn, Shane som nu ar 4, Cameron som ar vaaaalllddddiiigggtt 2 ar just nu och tar varje tillfalle i akt for att vara 2-ars trotsig och till sist "min bebis" Blake som nu ar 14 manader gammal. Jag trivs som fisken i vattnet och alskar narheten till New York, de harliga manniskorna och den blandade kulturen.

Jag har nog alltid varit en ganska duktig och forstandig tjejja med bada fotterna pa jorden. Har alltid blivit beskriven som glad, ambitios och ganska sa envis :P Ar valdigt familjekar och spenderar garna tiden med hela familjen hemma i Sverige och sjalvklart ocksa vanner och bekanta. O har sedan detta aret tillbaka blivit ganska sa resegalen :P Har alltid varit "pysslig" och gillat att vara kreativ sa i framtiden hoppas jag pa att fa ha ett kreativt och roligt yrke :)

Japp, sa ar det. Eller nagot i den stilen iaf ;)




Kommentarer
Daddy

Låter kanon tycker jag!!!

2010-11-23 08:05:22
Jasmin

super :) duktig du är de ska bli kul att få följa din fina lista ahhah :P Får se om jag orkar göra något liknande :) Men tror inte det tihii Miss u gums

2010-11-23 19:15:14
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0