Dag 3

Dag 3 pa listan och alltsa punkt, "det har saknar jag" :)

O eftersom jag rakar bo har pa andra sidan atlanten och langt borta fran familj och vanner, sa ar det kanske inte helt ovantat att jag saknar Sverige. Jag var forvisso hemma for inte sa lange sedan, 2 och en halv manad sedan ungefar :P (O nee for mig ar det inte lange langre, helt sjukt) Sa langtan ar ju inte alls lika "galen" som den var efter att jag varit hemifran i 13 manader.

Men det jag saknar med Sverige forrutom nara och kara sa ar det MATEN! Svensk husmanskost, tack! Det forsta jag borjade langta efter nar jag kom hit var otippat nog stuvade makaroner och falukorv :P At precis en tallrik med flingor, sa pa listan maste ju ocksa namnas "icke sonder sockrade flingor" och yoghurt som har nagon annan smak an jordgubb eller vanilj. Sa less pa det nu. Det finns massa goda smaker i sma forpackningar men alla 1 liters forpackningar ar vanilj eller jordgubb, and that's it. Plockgodis och riktigt brod suktar jag ocksa efter :P

O nu sa har i juletid (eller snart juletid iaf) sa langtar jag sa himla mycket efter en vit svensk jul! Ska bli sa underbart o fa komma hem i december och fira riktig jul. Can't wait :)






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0