Dag 4

Hej hopp och sa var det dag 4 pa min lista och darmed punkten, "i min handvaska".

Jag byter handvaska titt som tatt, eller iaf mest mellan kameravaska och handvaska, sa jag brukar faktiskt vara ganska duktig pa att stada ur den varje gang jag byter. Men i vanliga fall sa finner vi i min vaska;

Planbok, min alskade planbok som ar kopt fran Urban Outfitters.

Mobil, saklart. Min lille stenalders mobil som har overlevt bade New York och tre barn.

Nyklar. Pa min nyckelknippa hanger aven mitt gym- och bibliotekskort. Har har man namligen mojlighet att istallet for att ha ett gang kort i planboken fa ett litet kort som man kan hanga pa nyckelknippan. Supersmart :) 

Minttabletter och tuggummi. Har alltid Icebreakers med mig, och just nu ligger aven ett nytt tuggummi paket i vaskan med smak av Mint Chocolate Chip Ice Cream :P Det ni! Sa himla gott da det smakar precis som glassen :P

Nasdukar och vatservetter. Som sagt med tre barn sa gar jag ingenstans utan dessa. Ibland kan man aven finna blojor, snacks och pipmugg i min vaska :P

Vattenflaska. Alltid med!

Lipsyl. Detta med smak av Three Olives Vodka, hahaha. Fick det pa nagon bar som vi var pa i somras och det har faktiskt en god fruktsmak :P









Vad har ni i handvaskan??? (Far val riktas mot de kvinnliga lasarna ;) )


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0