Dag 5

Dag 5 pa listan och punkten, "min forsta kyss".

O har sa borjar vi bli valdigt personliga :P Men jag maste faktiskt vara sa pinsamt arlig och erkanna att jag inte kommer ihag min forsta kyss. Eller jag har liksom svart o satta fingret pa vilken som var den absolut forsta. Sjalvklart sa kommer jag ihag vissa handelser, forsta kyssen med en sarskild kille eller en kyss som betydde extra mycket. Men den dar forsta forblir ett mysterium.

Istallet sa far jag val valja ut en forsta kyss som var lite extra speciell. O denna var tillsammans med Philip, en tysk kille som jag foll pladask for precis nar jag kom hit till USA. Vi mottes pa au pair skolan och hamnade bredvid varandra pa tour bussen in till New York city. Vi spenderade hela dagen tillsammans i NYC och allting gick valdigt fort och vi kysstes forsta gangen uppe i Rockerfeller Center som ar en utkicksbyggnad i New York. Vi holl pa att ta kort tillsammans med staden nedanfor oss nar jag, klumpig som jag ar, lyckas danga till kameran i huvudet pa Philip, haha. (Visst later det romantiskt, haha) Men denna lilla sekund av att jag slanger till kameran i huvudet pa honom och av att jag tar ett steg narmare for att be om ursakt, sa tar han tillfallet att kyssa mig. Sa med New York under mig och i famnen pa en valdigt mysig kille, sa fick jag en lite extra speciell forsta kyss.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0