Dag 7

Lucky number 7 alltså. Sjunde punkten på min lilla lista (hoppas ni inte tröttnat allt för mycket redan :P) och idag är punkten "min bästa vän". Jag har flera nära vänner och många utav er förtjänar världens kärleksförklaring här. Men den personen som har funnits med mig under så många år, och som jag vet kommer finnas med mig i många, många år till är självklart min Bex :) Vi har varit långt ifrån varandra alldeles för länge med tanke på att jag bor här och att du bor i Dublinland. Men trots att vi bara har möjlighet att ses några gånger per år så har ingenting förändrats mellan oss. Älskar dig, det vet du!


Remember the time we wrote our names upon the wall






Kommentarer
bex

<3 <3 <3 snart ses vi igen :D

2010-11-28 20:59:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0