Fredag - Harry Potter

Igar efter thanksgiving middagen sa fick jag o Meike ett litet ryck o bestamde oss for att ga och se premiaren av den nya Harry Potter filmen :) Sa klockan 00.01 var det dags (alla filmer har premiar pa fredagar har, sa thats why vi har premiar efter Sverige). O fy fasiken var mycket folk det var! De hade alla 12 biosalongerna oppna for filmen och det var smockat med folk. Vi hade bestallt biljetter innan sa det var lugnt, men det tog evigheter att komma in.

Men filmen var iaf valdigt bra :) En av de battre Harry Potter filmerna helt klart, och det kandes faktiskt som om de gick hyffsat efter boken, nagot som jag tycker ar jatteviktigt. O det kandes faktiskt som om det var ett bra val att dela upp den sista boken i tva filmer, det behovs for att gora historien rattvisa. Men det var en bra blandning av mycket spanning, action, lite romans och nagra tillfallen da man fick skratta. Sa absolut mer an godkand!

Sa nar vi kom ut fran biosalongen strax innan 3 pa morgonen sa stod det ytterligare folk och vantade pa nasta forestallning som skulle borja klockan 3.30. Men vem gar o kolla pa bio da?!

Sa jag fick knappa 3 timmars somn i natt :P Men det var det vart. Nu ska jag o Shane till simhallen en vanda, sa vi hors senare :)





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0