Fredag - B and E

Precis kommit hem efter en langpromenad med Blake. Han ar hemma fran dagmamman idag da han ar lite snorig och en massa tander pa G, sa han ar lite kinkig. Men sa fort jag fragade om vi skulle ut o aka i vagnen o sa gick han o hamtade sina skor och gick mot yttedorren :P Sa vi var ute i nastan tva timmar och passade samtidigt pa att gora lite arenden. Vi gick forst till Dunkin Donuts som ligger typ en halvtimmes promenad bort, sa dar blev det blabarsmuffin forst och Blake fick "springa och vinka" av sig lite. Det ar val inget mysigt o ga till Dunkin Donuts direkt men man tager vad man haver :P Vi gick sedan vidare till postkontoret och skickade ivag ett litet paket. O sjalvklart sa gjorde lillkillen nr 2 mitt inne pa det superlilla postkontoret, som sjalvklart var smockfullt nar vi var dar. Sa vi bjod pa lite harlig stank ocksa, haha. Stackars kunder ^^

Men nu sa ar vi hemma igen och lillkillen bokstavligen dok ner i spjalsangen och alldeles strax sa ska jag ocksa ta en tupplur :) Maste ju ladda infor ikvallen da jag o Andi ska in till New York :)  



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0