Fredag - Waazz up?!

Jag har hittat en ny kärlek i träningsdjungeln - nämligen Pilates :) Har testat på det några gånger nu och det är världens skönaste workout. Jag hatar (ja, verkligen hatar) yoga men pilates är riktigt kul. Var på ett pass idag med en sjukt härlig instruktör, något som gör allt så mycket bättre, och jag känner redan i ben och rygg hur vi gjorde konstiga stretchningar och plankövningar. Någon annan som har testat på det? Eller vet var man kan gå på Pilates hemma i lilla Kalmar? Friskis hade det nämligen inte.

Nu så är det soffan som gäller en stund innan jag ska åka och möta upp Meike. Vi ska åka och kolla på Mario och några killkompisar som ska spela fotboll. Efter det så blir det troligtvis en drinkrunda på Fridays eller något, så det kan nog på trevligt :)

Det här är den nya favvis videon här hemma. Ganska låg humor om ni frågar mig, men barnen tycker den är skitkul :P Cameron och Shane kan replikerna utantill och går runt och frågar varandra "Hi Banana, what ya doin'?" konstant. Även lille Blake har hakat på och går runt och säger "Waaazz uppp" hela tiden :P





Kommentarer
Jasmin

Det finns pilates på SATS :) Jag har inte vågat eller orkat testa de de låter så lappt :P vill svättas och känna att jag gjort något hahaha Men kanske ska ta och testa det ändå ;)

2010-11-06 15:02:26
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0