Lördag - Dance day

Min lördag började tidigt. Alldeles för tidigt. Klockan 7 så kom barnen ner och väkte mig och tyckte det var superkul. Jag var måttligt road dock :P Men eftersom jag redan var vaken så hängde jag med familjen för o kolla på Shanes danceclass. Var väldigt mysigt och idag hade de "pyjamas dag" så de dansade ballett i pyjamas :P

Efter dansuppvisningen så mötte jag upp Meike för lite shopping och förberedelser inför Costa Rica. Som vi åker till på onsdag by the way. Can't wait! Men trots att jag ser jättemycket framemot att åka på lite semester så börjar jag verkligen känna att tiden rinner ifrån mig nu. Näst sista helgen i New Jersey idag, och när jag kommer hem från Costa Rica har jag knappa 10 dagar kvar med familjen. Uscha, det kommer vara 10 väldigt tårfyllda dagar.

Nu ska jag o Meike alldeles strax möta upp Mario o Kevin för o gå ut o äta på en fondue restaurang - spännande! Så vi hörs lite senare :)













Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0