Måndag - 23 kg

Som ni säkert vet så är det 15 november idag, och alltså bara en månad kvar innan jag sitter på ett flyg tillbaka till Sverigeland. Så efter att barnen åkt iväg idag så fick jag värsta rycket och började städa ur mitt rum. Så en soppåse och en annan påse som ska lämnas till klädinsamlingen senare så var det lite mer ordning och reda :) Men det finns myyyycccket kvar och min resväska börjar se väldigt liten ut.

Har gått o blivit sjuk igen dock. Wiihoo. Känns som mitt immunförsvar har gått o blivit icke existerande på sistone. Jag som typ aldrig var sjuk innan. Men denna gången så är det bara en vanlig förkylning iaf, thank god.



Pratade med min Bex idag med. Var ett tag sen nu, men i december så syns vi hemma igen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0