Monday - Fuerza Bruta

Har precis nattat alla barnen, sa nu ar det valdigt tyst o lugnt har hemma :) Curt jobbar borta denna veckan o Andi ar pa nagot mote sa det har bara varit jag o barnen nu i kvall. Ganska mysigt faktiskt :)

Idag sa jobbade jag forst pa morgonen, gjorde de vanliga sysslorna som att ge barnen frukost, fixa Shanes lunch box och gora alla redo for dagen. Efter det sa blev det lite food shopping och snabbstadning då huset som sag ut som ett tredje varldskrig. Efter det sa passad jag faktiskt pa att mota upp Meike sa vi kakade lunch tillsammans och gjorde en liten shoppingrunda :) Sa nu ar faktiskt ytterligare tva julklappar klara!

Idag bestamdes aven att jag o Andi ska in till New York pa fredagkvall! Ska bli riktigt kul da vi ska ga och se en valdigt speciell show i the Village som Andi har pratat om sen den forsta dagen jag kom hit. Sa nu antligen ska jag ga o se den!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0