Onsdag - What happened to 45 hours?

Det är inte särskilt mycket som har hänt idag. Jobbade lite under dagen då jag blandannat tog med Blake till Gymboree. Men annars så har det varit ganska lugnt. Andi tog med barnen till music class under eftermiddagen så då hade jag några timmar själv som spenderades på biblioteket och på starbucks. Det är nästan galet hur mycket fritid jag har fått på senaste tiden. Innan, alltså innan jag åkte hem en vända och under mitt "rätta" au pair år, så hade jag så mycket mer och göra. Nu så går även Blake hos dagmamman så nu har jag inte ens min bebis att ta hand om lika mycket. Så numera är det städning, tvätt och lite matlagning varje dag, medan jag bara har barnen på morgonen och under onsdagar och torsdagar. Lite annorlunda mot mina 5 heldagar i veckan som jag hade innan :P

Nu ska jag alldeles strax gå o lägga mig o sticka ner näsan i min otroligt bra bok, The Undomestic Goddess, så himla rolig :P





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0