Onsdag - A penny for your thoughts

Lång dag med mycket bus med barnen :) Började dagen med att ha pojkarna och åka på music class tillsammans med dem och Andi. Så mycket roligare o gå dit när Andi är med, haha. Idag så konstaterade vi att vi helt klart inte har en vanlig "hostmom -au pair" relation, då vi ibland kan vara så brutalt ärliga mot varandra och flumma som jag vet inte vad. Det är bara hon o jag hemma denna veckan så det blir mycket fnissattacker kan jag lova :P

Efter music så tog Andi med sig Blake till Gymboree medan jag o Cameron gick o köpte bagels som vi sedan åt ute i solen. Riktigt mysigt :) Cameron älskar att gå till the bagel store och vi är där så himla ofta att de som jobbar där känner igen oss. Ägarna har spanskt ursprung så de hojtar på deras brytning "Caameråån", varje gång vi kommer in, haha. O ibland så får han komma bakom disken och fixa sin egen bagel och vi kommer alltid där ifrån med någon gratis bagel och en klubba till Cameron. Inte undra på att han gillar det stället liksom :P






Under eftermiddagen så tog jag med mig Blakie-Blake ut på en långpromenad. Vi tog en sväng bort till Dunkin Donuts och Blake hade superkul både i vagnen och inne på D&D då han gick runt o vinkade till alla som var där inne, haha. Så söt. Han är i en sån himla mysig ålder just nu och varje dag så hittar han på nya saker. Han kommer verkligen bli en liten pajas när han blir större :P

Nu blev det här inlägget väldigt långt, men jag hade visst mer saker o berätta än vad jag trodde, haha. Men jag måste bara berätta att min kompis Adam är efterfrågad här hemma. Igår när Cameron lekte med en leksakstelefon så frågade jag vem han pratade med, o då svarade han glatt "Adam" :P Shane har också frågat efter honom och undrat varför han åkte hem. Hon har också frågat varför jag måste åka hem. "You don't have to go home E, your family is here with us", sa hon så sött idag :) Hon har också mycket funderingar över vem jag är, då några av hennes kompisar frågat om jag är hennes storasyster, och hon visste inte riktigt vad svaret var. Så idag kom hon framtill att jag kunde låtsas vara hennes syster tills det att jag åkte hem, för då kunde Sara o Linus få tillbaka mig, hahaha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0