Söndag - City update

I fredags var jag o Andi som sagt inne i New York och det var en superlyckad kväll :) Först så gick vi o åt sushi på en restaurang vid Union Square, något som var helt nytt för mig. Andi hade skitkul åt mig när jag försökte äta med pinnar, så pinnarna fick underkänt men sushin blev absolut godkänd :P

Efter maten så var det dags o gå o se showen Fuerza Burta, något som jag verkligen såg framemot. Andi hade sett showen 8 gånger innan så förväntningarna var väldigt höga. Men jag kan lova att jag inte blev besviken. Den var så cool!!! Det var väldigt surrealistiskt, så det är svårt o förklara var showen var om, men det var akrobater och dansare som gjorde hela showen till en stor fest. Man hade inga sittplatser utan publiken stod i ett stort rum där showen skedde och man var liksom delaktiga i showen.

Det häftigaste var nog när de hade fyra tjejer upp i taket liggandes på ett slags genomskinligt tak med vatten i (har visats bla. i melodifestivalen för några år sedan och i americas next top model) Så de gled runt i vattnet, dansade o gjorde allt möjligt, så himla vackert och häftigt. Sedan så hissade de även ned taket så publiken kunde samspela med dansarna, riktigt coolt.

Hela showen avslutades med ett stort party, musik, det sprutandes vatten och konfetti, skådespelarna dansade med publiken och jag o Andi hade det så kul. Jag hade seriöst ont i käkarna efter att ha skrattat så mycket under kvällen och vi hade en riktigt härlig kväll. Thanks Andi!















































Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0