Söndag - It's a girl

Hej hopp o så var det söndag kväll igen.

Igår så blev det först shopping med Meike, men jag hittade ingenting. Letade efter julklappar, men utan resultat. Sen har jag problem nummer två. Jag måste hitta hejdå presenter till familjen, något som verkligen är skitsvårt. Min värdfamilj betyder verkligen hur mycket som helst för mig och jag vill på något sätt visa hur otroligt tacksam jag över allt de har gjort för mig. Jag har redan pysslat ihop ett minne till vardera barn (bilder på resultatet kommer senare), men är det någon som har något bra tips på vad jag kan hitta på mer???

Efter vår shoppingrunda så bar det faktiskt iväg till en baby shower, något som kändes väldigt amerikanskt :P Vi kände inte alls familjen som väntade barn, men vi hade blivit medbjudna utav Mario och Jose (som också ska med till Costa Rica by the way) då det var en jobbarkompis till dom som var gravid. Det var nog ingen direkt typisk baby shower (om man bortser från all crazy rosa baby dekoration och mängden presenter) då det var mer en spansk dansfest. Det var över 100 personer där och det blev en hel del dansande under kvällen :) Jag har pinsamt nog till och med träningsvärk i benen och höfterna idag :P Bilder kommer!




O i väntan på att jag ska få halloween bilderna från Meike, så kommer idag en sneakpeak med bilder lånade från Angeles :)








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0