Söndag - Happy Halloween

Halloweenfesten igår var så lyckad! Hade verkligen skitkul. Träffade massa kompisar som jag inte sett på ett bra tag samtidigt som man hade chansen och träffa lite nya människor :) Gick o la mig runt 6 i morse, så är lite lagom seg nu. Men det var det värt ;)

Bilder därifrån kommer, men så här såg jag ut igår kväll iaf.







Idag så har jag gått trick or treat med barnen :) Så himla mysigt. Fattar inte att jag missade det förra året. Men det är fasiken helt sanslöst hur mycket godis dom får! Herregud.

Här kommer en liten mix av bilder från dagen :)

































































Kommentarer
Jasmin

Sexy Emme :D bra jobbat du va säkert poppis bland killarna ;) va mysigt gums en halloween helg i USA hade man inte tackat nej till :D

2010-11-01 07:14:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0