Tisdag - Nedräkning och dag 2

Imorgon så bär det iväg! Gud vad jag är taggad! 12 dagar i Costa Rica med förhoppningsvis mycket sol och många äventyr. Ska bli riktigt kul :)

Idag händer det inte så mycket. Ska alldeles strax hämta upp Shane från skolan och sedan så blir det mer packande.

Det är ju också dag 2 på min nya lista och därför punkten, "vad hade jag på mig idag". Inte något märkvärdigt alls, men sen så brukar jag aldrig bry mig heller när jag jobbar. Det som är smidigast och jag använder sällan smycken då de oftast blir attackerade utav barnen :P Men eftersom min kamera redan är nerpackad i min resväska så får ni bara en halvkass cam bild idag. Jag sitter nere i min källare och är lite lätt frusen så jag sitter just nu i en stor college hoodie som jag fått utav Andi ^^



Kommentarer
Tova

Låter superskoj! Själv hr jag nedräkning till hong kong om 2 veckor hihi,ska bli såå skönt att slippa kalla Sverige nu :)



Kram

2010-11-24 11:40:46
URL: http://trasslet.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0