Tisdag - Jobb sökes

Finns det något som är så tråkigt som att skriva CV? Man känner sig ju helt dum när man ska prata bra om sig själv och typ berätta hur otroligt bra men är på allt. "Jag är så underbar. Snälla anställ mig!" Ehh... eller inte kanske. Men den 16 december så återkommer jag till svensk mark och då är jag i desperat behov av ett jobb! Mitt svenska konto börjar bli så tomt att det är närmare pinsamt. Uschaa. Flyttar hem efter ett och ett halvt år utomlands och jag börjar med en dejt med arbetsförmedlingen - yiiippeee.

Men om det är någon vänlig själ därute som vet någon som söker personal, snälla säg till! Jag är villig till att göra ALLT ;)

Kommentarer
bex

ibm helpdesk det är emelie? :D

2010-11-03 10:49:12
Arntelin

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-03-17 09:38:14
URL: http://arntelin.bloglyric.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0