Torsdag - Countdown

Gooosh, tiden bara rinner iväg! Imorgon är det redan fredag, vart tog veckan vägen liksom??? Idag är det också den 4 november, något som menas med att det är ynka 3 veckor kvar innan jag åker till Costa Rica! Wiiihoo! Vacation here I come! Satt o googlade lite bilder därifrån förrut och gud vad jag längtar. Ska vara borta i en och en halv vecka ungefär, och det ska bli riktigt härligt. Sen när jag kommer hem därifrån så är det bara 10 dagar kvar i USA innan jag måste ta med mig allt och åka hem till kalla Sverige igen. Hur det ska gå är ett mysterium dock. 23 kilo i viktgräns och saker som jag har samlat på mig under mer än ett år - good luck with that! Det hjälper ju inte heller att jag idag inhandlade ett par nya vinterstövlar. Jag får väl ha på mig dom på flyget hem, då de är väldigt tunga :P Men i år så har jag fasiken bestämt mig för att inte frysa tårna av mig. (Sen behöver vi ju inte nämna att jag inte ens tog med mig min vinterjacka hit, så frysa lär jag nog göra ändå ^^)

Nu blir det duschen nästa då jag är inte direkt luktar jordgubbar efter mitt Zumba pass. Puss på er!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0