Torsdag - Thursday

Tankte bara slanga in ett litet snabbt hej :) Far val se hur lang tid det tar o avsluta detta dock da jag har en liten Blakies har bredvid mig. Han leker med klossar och springer fram o tillbaka mellan hogen med klossar o mig for att antingen ge mig en kram, ge mig en kloss eller en blot puss ;) Han ar verkligen i varldens sotaste alder.

Hann inte blogga igar men jag har haft tva mysiga dagar med barnen. Inte nagot sarskilt som har hant egentligen bara en massa mys och busande. Nu eftermiddag sa blir det en lite tidig thanksgiving dinner hemma hos barnens mormor och morfar, sa det kan nog bli trevligt :) Puss o kram pa er!

Den har latens spelas just nu pa repeat :P O det ar ocksa sa har min vardmamma forestaller sig att svenska later, haha. Burste, burste ^^



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0