While in Costa Rica

Hej hopp! Nu ligger förhoppningsvis jag på någon nice strand i Costa Rica, oh så härligt! Men härom dagen så hittade jag lite nya smycken på forever 21 så jag tänkte bjuda på en liten sneakpeak på dem :) Hoppas allt är bra med er, och jag lovar att uppdatera så fort jag kan.

(detta är ett tidsinställt inlägg, om det var någon som blev lite snurrig i bollen)




Långt halsband med kamerasmycke. Ungefär 50 kr :)




Öronhängen för knappt 10 svenska kronor.




Rosöronhängen, för 1.50 dollar :)




Kort halsband för ungefär 25 svenska kronor.

Kommentarer
Sanna

EMELIEEE! När kommer du hem:) Nästa onsdag kommer jag nämligen till NY weeeeei! Hahaha långhistoria men ska va hos familjen från den 3-11 så hör av dig om du vill ses du har ju mitt nummer :) PUSSSS

2010-11-25 19:18:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0