Fredag - Friday

Pencilin is the shit ;) Känner mig nästan som en normal människa idag - med betoning på nästan. Men imorrn så ska jag fasiken komma ur pyjamasen och försöka komma tillbaka till civilisationen. Så trots att jag inte är 100% så blir det halloween fest imorgon kväll, det får ju inte missas ;) Dock så missade jag "trunk or treat" som hålls på kusinerna Caca o Sammis skola där de har en mini trick or treating på skolans parkering, då den var ikväll. Lite synd för det är verkligen jättemysigt. Men på söndag så ska jag gå trick or treating med barnen iaf, ser verkligen framemot det då jag faktiskt inte hann göra det förra året då jag firade halloween inne i New York.

Lite sent men här kommer iaf bilderna från förra helgen då jag o Meike tog hand om Caca o Sammi :)




Jag o Sammi spelade Monopol



Hur ska jag överleva utan mint choclate ice cream hemma i Sverige???



Pyjamas Party!



Vi gjorde vår egen pizza :)





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0