Fredag - Höstlek

Mix av gårdagens bilder kommer nu istället :) Jag hade barnen under dagen och sedan på eftermiddagen kom Meike över med tjejerna. Det blev massa bus och höstlek utomhus. På kvällen hängde jag med Meike hem, för o hämta upp Jeepen som äntligen har blivit fixad, och för att hänga hemma hos henne en stund. Det blev lite Greys Anatomy och lite tjejsnack. Så när jag väl kom hem så var jag alldeles för trött för att blogga, så därav lite seg uppdatering.











 






Blake har verkligen hunnit bli så stor. Han är en helt ny liten person :) Hans nya grej är att han går och hämtar Shanes sparkly cinderella skor o så går han o sätter sig på första trappsteget på trappan upp till övervåningen där vi alltid tar på barnen skorna. Väl där så vill han att jag sätter på honom skorna och sen sparka han av sig dom och skrattar som jag vet inte vad. Detta är tydligen väääldigt roligt, så här kan vi sitta i flera minuter :P













Bilrace :P







Vi lekte glasskiosk :)




O eftersom vi är i USA så hade kiosken också drive through :P




Blake skippade glassen och gav ut pussar istället ;)






















O tillslut en bild på the babysitters :)


Kommentarer
Adam

Drive Thru is Awsome! Amerikat är awsome!

2010-10-25 17:49:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0