Lördag - Ett gott skratt förlänger livet

Om ett gott skratt verkligen förlänger livet så har jag nog förlängt mitt liv med några år ikväll. Vinkade precis av mina värdföräldrar som är på väg till deras halloweenfest, o det var en syn kan jag lova, hahahaha.




Japp, det är en UPPBLÅSTBAR strutskostym. Har jag nämnt att jag bor i USA?




DJ Lance Rock från barnprogrammet Yo Gabba Gabba.



Nu ska jag hoppa in i duschen o börja mig redo för party, party! Vi ska till en kompis som har en fest i sitt hus där vi känner väldigt många utav dom som kommer, så dit ska vi först. Sedan är vi också bjudna till en annan stor fest av en annan kompis (men där vi inte känner så många), så vi kommer försöka åka dit också innan natten är slut :) Är verkligen så peppad! Jag låter som en kråka när jag pratar och är väl egentligen inte frisk nog för o festa. Men halloween här vill man bara inte missa. Men med lite alvedon och ingen alkohol så ska jag nog överleva natten jag med ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0