Måndag - Monday

Hej hopp och så har ytterligare en dag gått här i USA. Idag så har jag jobbat mestadels utav dagen, så jag o Adam har busat med barnen och bara tagit det lugnt. Efter jobbet tog vi en sväng till köpcentrumet och gjorde lite inköp :) Jag hittade två tröjor på forever 21, så jag är mycket nöjd :) På vägen hem stannade vi för lite mexican dinner och food shopping för familjen. Vi fastnade också i ett riktigt regnoväder! Det åskade och blixtrade samtidigt som regn och hagel bara öste ner. Och precis när vi stod vid ett trafikljus så fick hela gatan strömavbrott ^^

Jag pratade med mamma idag med. Oh ja det är en stor nyhet :P För idag så upptäckte jag att det faktiskt var 3 veckor sedan jag pratade med någon från hemifrån :P Visst så läser familjen bloggen och vi har skickat något mail någongång men vi har inte hörts över telefon på 3 veckor. Så idag kände jag mig lite som en dålig dotter med lite hemlängtan, så då var det skönt o få prata med mamsen en stund :)
















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0